MIPL Phyto Balm

最近想買支 BB cream 用吓, 一向勇於嘗試既我, 去卓悅見到雜誌提及既韓國 MIPL 純天然 4 in 1 Phyto Balm, 既然純天然, 即管買來試一試, 可惜......試用結果係全面敏感出粒粒...... 又再一次證明, 我的皮膚係好易敏感的~
於是我唯有再出動我既絕招--"硼酸水"
我之前的 blog 都介紹過 "硼酸水 Boric Acid Solution" 比大家, 洗臉後, 用化妝棉點在皮膚患處便可, 但由於它始終是消毒藥水, 而這次範圍太大, 以免用量過多, 所以 replace 爽膚水, 拍一拍便算~
雖然最後皮膚無咩大礙, 但亂試水貨產品, 唔係次次都咁好彩的! :p

留言

熱門文章