懶人の肌膚保養

自從生咗B之後,地獄式嘅餵奶氹B訓覺、餵奶氹B訓覺、餵奶氹B訓覺⋯⋯真係光陰似箭⋯⋯

加上坐月真係坐得唔多好呀,所以不斷係咁病。終於直到個女過咗一歲,我先覺得自己似番個人!簡直有重生嘅感覺!🤣

有經驗嘅媽媽會明白,或者會疑問,照顧住一個初生嬰兒,連訓覺都無時間嘅情況之下,仲去邊度搵到時間䕶理皮膚呢?

哈哈!我咁貪靚嘅人就自然會諗到方法啦!

響呢度好想同大家分享一下,我缺乏時間下的肌膚保養程序:

每天早上:

1. 我會先用棉花及礦泉水洗臉(基本上如果有乾淨嘅被舖同你有洗乾淨個頭嘅話,係唔需要質疑張臉是否乾淨)

2. 隔一兩日左右,我都會先敷番個三合一嘅Saborino 60秒懶人Mask. 

3. 而無論響屋企抑或出外,我一定會搽防曬產品。

晚上:

4. 無論有無上妝,我都會好認真咁潔面。

逢二、四、六,我都會於洗澡洗面後敷保濕Mask。(任何paper Mask, water sleeping pack 都ok)

敷完mask一定要搽番啲Lotion,保持滋潤。

點解要二、四、六呢?因為易記吖嘛,😂要確保自己真係記得理下自己。逢一、三、五我會浸下腳、浸下浴、或者做下Body、整下甲。

記得要錫自己多啲呀!❤️

留言

熱門文章